marți, 16 iunie 2009

Talent inascut:)


Sunt o persoana foarte norocoasa in ceea ce priveste capacitatea de a gandi a prietenilor mei.Ii iubesc pentru nebuniile lor dar mai ales pentru ceea ce pot scoate din gura aia=)).Tocmai am avut parte de cea mai incredibila conversatie..este uimitor cum pot gandi unele persoane.Este adevarat ca citituld e ajuta de cele mai multe ori dar chiar trebuie sa ai si un talnet inascut pentru asa ceva.O iubesc pentru talentul ei si pentru ca ma afce sa rad cand sunt intr-o stare oribila:)..O iubesc la feld e mult ca pe ceilalti de mai sus:D..[ca sa nu se inteleaga gresit]. Si ca drept demonstratie..o sa va arat:)..deci...urmatoru' text apartine integral persoanei caruia ii datorez toate bunele mele dispozitii:)) :Esti absolut neinteresant pt ca ne zici ca ti-e dor de noua ta prietena. Daca ti-e asa dor du-te mama la ea la iasi sau cuplati-va la cartela ca e ieftin si la banii tai .. Mai fa si tu reducere la Pume si Adidasuri si cumpara-ti minute frate sa vorbesti cu fufitza ta. Ce oameni doamne.. Spune-mi ca visez. Pisca-ma.

3 comentarii:

  1. Da` se poate :)). Luciana are un talent prea maret la batut jos. De care apuca :)). Mai ales de porc :>. Intreab-o cine e si iti spune ea. Imi place cu cartela :>. E si ea la vodafone ca mine asa ca noi stim de cartela aia cu cuplari >:). Omu` pesimist o sa renunte la Pume si Adidasuri :>. Nike-u e a meu :D. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. =))...da da stai calma ca stiu si eu de cartela:X e prea tare:X oferta:X

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) dragut
    multumesc en'z multumesc

    RăspundețiȘtergere