marți, 16 iunie 2009

Sfarsit de clasa a 8a... O sa-mi lipsiti!


Si s-a terminat. Deja mi-e dor de ei.Sunt si vor fi intotdeauna colegii mei: cu care m-am certat, cu care am ras, cu care am plans..si toate alea:)..Sincer o sa-mi lipseasca intrigile, barfele, copilariile dintre noi:)) "dragostea" aceea de care uneori eram disperati:))..actorii nostri preferati, injuraturile dintre noi..: Tie chiar iti place de uratu' ala?":))=))...O sa-mi lipseasca colegii mei pe care i-am iubit , ii iubesc si ii voi iubi-"Amintirile nu se sterg asa usor"

4 comentarii:

  1. Amintirile sunt foarte greu de sters!!! Imi place initiativa , tine-o tt asa ! Si mie imi va fi dor de voi :X, dar, ne auzim ;) Te pooooop EN'Z .....

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt in fata :D. Da` se poate? Mereu o sa ne amintim de colegi chiar si prin simple poze. De fapt amintirile se sterg daca esti Harry Potter ca mine :D. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. vai poza asta , park a trecut foarte mult timp de atunci mie si dor deja de voi, mai ales de barfe =)). comment de la gaby

    RăspundețiȘtergere